Hvis du ikke er oprettet med stamdata i det nye medlemssystem Klubmodul, som benyttes af alle afdelinger i Kværkeby IF, skal du starte med at oprette din medlemsprofil. Klik på ikonet i øverste højre hjørne af Kværkeby IF tennis og klik på opret profil.

Du skal udfylde alle * markerede felter.
 Brugernavn skal være minimum 7 karakterer og kan for eksempel være dit mobiltelefonnummer.
 Husk som forældre, at det er dit barn, som skal have oprettet medlemsprofil.
 Der er mulighed for at angive 2 mobilnumre og 2 e-mailadresser, som automatisk modtager sms/mails fra klubben.

Ved oprettelse af medlemsprofil accepterer du:
 1) at foreningen kan vise foto af dig på klubbens hjemmesider
 2) at foreningen kan vise holdlister med dit navn på klubbens hjemmesider
 Endvidere accepterer du som træner, leder eller udvalgsmedlem - at dit navn, telefonnr., mobilnr. og e-mail må vises på klubbens hjemmesider.

BEMÆRK VENLIGST, at hvis du ikke modtager en kvittering på mail, når du har tilmeldt dig, så er din mailadresse oprettet forkert - Ret venligst din profil.

Kontingent betales forud, og satserne for 2024 er:

300,00 kr. for børn, der ikke er fyldt 18 år den 1/1-24

600,00 kr. for unge, der er fyldt 18 men ikke 25 år den 1/1-24

600,00 kr. for voksne på 25 år og derover

Der gives ikke familierabat eller pensionistrabat.

Det er tilladt i begrænset omfang at medtage gæster, når mindst en af spillerne på banen er medlem. Gæstetimer afregnes med 50,00 kr. pr. gæst pr. time. Se nærmere i tennishuset.